RÜYAMDA ECEVİT’LE KONUŞTUM..

Sabaha karşı kabus görmüş gibi fırladım yataktan..

Rüyamda Ecevit’i görmüş ve konuşmuştum..

“Bana neden bu kadar saldırıyorsun, insanlar hata yapamaz mı ?” dedi…

“Hoşgörülecek hata var, asla affedilmeyecek hata var” dedim..

“Sizlerin hiç mi suçunuz yok” dedi..

“Tribünler artık sahaya inmeli derdiniz ama topu taca atma huyunuz hala devam ediyor besbelli” dedim…

“Bunlar 12 Eylülün devamı..Onlar nasıl bittiyse, bu kabus da öyle bitecek” dedi ve ben nefesim kesilmiş halde uyandım…

Eğer uyanmasaydım, neler soracaktım, neler söyleyecektim ama olmadı, uyandım…

Olsun, bende burada söylerim, düşündüklerimi…

Bir erkek, aile reisi ve olağanüstü bir eş, bir baba ve tüm mahalle de örnek gösterilen bir aile…
Yılların içinde bir gün , duygularına ve de öfkesine yenik düşerek ilk kez eşine vuruyor…
Bu bir hatadır ve bir kez daha yinelenmeyecektir diyebilirsiniz de, bu hatanın muhatabı şu an yoğun bakımda ve ölümle yaşam arasında ki köprü üzerinde duruyor..
Her an ölebilir…Sevgi hiç eksilmezse eğer yaşayacaktır…

Şimdi siz,eşini bu durumlara düşüren erkeği affeder misiniz ?

Bir işyeriniz var..Aylık kazancı sadece bir aileyi geçindirecek kadar…Ve siz yanınıza iki ortak daha alır mısınız ?
İstediğiniz kadar ortak alın, o işyerinin cirosu aşağı yukarı bu kadar…
Ve doğal olarak aldığınız ortakların da, sizin de karnınız doymayacak ve işyeriniz batacaktır…
Matematik, dinsel bir argüman değildir ki, eğip bükebilesiniz değil mi ?

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanlığı Seçimi yapılıyor…

Sosyaldemokratların oy oranı çok zorlanırsa eğer ancak %35 e çıkabiliyor…

Bu seçime iki sosyaldemokrat parti girerse eğer, doğal olarak oylar ikiye bölünecektir…

Çocukların bile anlayabileceği bu matematiksel yapıyı ; Devleti idare etmeye aday ve insanların Devlet Adamı dedikleri kişiler bilmiyor olabilir mi ?

Biliyorlardı ama duygularına yenik düştüler diyerek, yaşamsal hatayı hafifletebilir misiniz ?

Emperyalizmin has adamları Mesut Yılmaz ve Tansu Çiller’in ahmaklıklarını bir kenara not edelim ama Sosyaldemokratların ihanetlerini ıskalamayalım…

Uzatmayalım….

SHP Zülfü Livaneli……………………………….20.30
DSP Necdet Özkan………………………………12,38

ANAP İlhan Kesici…………………………………22,14
DYP Bedrettin Dalan……………………………..15,46

receptayyiperdoğan……………………………….25,19

“Nuri Baba, sen hala o yılları aşamadın mı ?
Artık bu günlere gel ihtiyar” mı dediniz ?

Sizler, o gün düştüğümüz foseptikten, çıktığınızı mı sanıyorsunuz ?

Arasıra üzerinize sıkılan kokulara mı aldanıyorsunuz yoksa ?

Evet, Ecevit’in son sözünü sona sakladım..

“”Biliyorum, çok yürek sancısı çekiyorsunuz ama sıkılmayın…Önümüzde ki CB.lığı seçimlerini bile göremeyecek…””…

Yorum bırakın